חברת עת הדעת המפתחת פלטפורמות לימודיות למגזרים עסקיים ולבתי ספר

החברה הגיע אלינו בבקשה  לסרטון שישמש פתיון להשגת לקוחות חדשים ויעניין צופים ללמוד עוד על מוצר  הדגל שלהם Echo

שימוש בפרסומת נעשה ברשתות החברתיות תחת קמפיינים בלינקדאין ופייסבוק

קהל היעד: מדריכים פרטיים , סמנכלי תפעול, גופים לימודיים

 

הפתרון שלנו:

סרטון אנימציה הממחיש סיטואציה של איש מכירות מבולבל מכיוון שלא עבר הדרכה נכונה. ביצוע של דמויות אנימציה קלאסית ויצירת סביבה של חנות תקשורת ב 3D

 

לקוח: Time To know

סוג: B2B

קהל היעד: מדריכים פרטיים , סמנכ לי תפעול, גופים לימודיים

אורך: 26 שניות