חברת Gmad מפתחת מוצר   prizma המציג מדדי דופק לב, אקו, לחץ ורמת חמצן באמצעות חיבור קייס יחודי למכשיר הסלולרי. החברה הגיעה אלינו בבקשה להפיק פרסומת להרמת התודעה במוצר

 

הפתרון שלנו: פרסומת קומית על ילד שמחפש את המתנה הנכונה ביותר לסבא המבוגר שלו,הוא עובר תהליך של חיפוש אחר המוצר , לבסוף הילד מעניק לסבא שלנו את פריזה ליום הולדת.

ההפקה דרשה ליהוק של 5 שחקנים כולל ילד בן 8, אודישנים, סיורי לוקיישן ו2 ימי צילום.

במסגרת ההפקה יצרנו בעבור Gmed בסדרת איורים להמחיש שימוש במוצר

 

לקוח: g medical innovation

סוג: B2C

קהל היעד: אמריקאים,בעלי משפחות, סביב גילאי 25-50

אורך: 26 שניות