חברת עת הדעת המפתחת פלטפורמות לימודיות למגזרים עסקיים ולבתי ספר

החברה הגיע אלינו בבקשה להפיק סרט שמדבר על יתרונות מוצר הדגל שלה, Echo  

הסרטון הוטמע בדף נחיתה חלק מקמפיין לידים ובדף המוצר באתר החברה. בנוסף החברה משתמשת בסרטןן להצגת המוצר בפגישות עסקיות וכנסים   

 

הפתרון:

סרט אינפוגרפיקה בטכניקת 2D הביצוע כלל כתיבת תסריט רואים שומעים, חשיבה על דימוי ויזואלי לכל יתרון במערכת  פיתוח שפה ויזואליות שתתאים לרוח המוצר והנפשה בתוכנת After effects.

 

לקוח: Time To know

סוג: B2B

קהל היעד: מדריכים פרטיים , סמנכלי תפעול, גופים לימודיים

אורך: 86 שניות