הפקת סרטי תדמית לחברות הייטק

אמצעי הפרסום והתוכן של העולם הדיגיטלי העכשווי נשענים במידה רבה על תוכן ויזואלי ומתוסרט שהשיא שלו מגיע בצורה של סרטון או של סרט וידאו. חברת וונגו תדמית ותוכן, היא חברה שפועלת משנת 2010 ויוצרת סרטים לחברות ועסקים במגזרים רפואיים, הייטק וכיוצא בזה. החברה מציעה תוכן מגוון הכולל אנימציה והפקה עלילתית ברמה גבוהה. מהם היתרונות של הפקת סרטים וסרטוני וידאו לחברות הייטק ואילו סוגים של סרטים יש?

היתרון השיווקי

בסרטוני וידאו ולסרטים לחברות הייטק יש יתרונות רבים והראשון שבהם הוא יתרון שיווקי. ידוע כי היום התוכן שמועבר באמצעי התקשורת, ברשתות החברתיות ובאינטרנט הוא תוכן ויזואלי, והתוכן העיקרי שמוביל בכל הנושא הזה הוא תוכן באמצעות וידאו. למעשה, סרט מושך אנשים לצפות בו הרבה יותר מאשר כתבה או אפילו מודעה פרסומית. על כן, סרטים שמופקים עבור כל סוג של חברת הייטק כמו Enterprise, Corporates ו- Startups, מעניקים להן יתרון שיווקי משמעותי מפני שהם מאפשרים חשיפה גדולה יותר למגוון של אנשים ושל לקוחות וגם מאפשרים יצירתיות רבה יותר. כמו כן, תוכן שיווקי שמוצג באמצעות סרט וידאו ייצור עניין רב יותר וכך יגדיל את כמות האנשים שמתעניינים בחברה עצמה ולאו דווקא במוצר שאותו היא משווקת.

רושם מקצועי באמצעות סרט וידאו

בעיני הציבור הרחב, הדרכים שבהן חברות שונות משווקות את עצמן מעידות על אופי החברה ועל המקצועיות שלה. על כן, כאשר חברה משווקת את עצמה בדרכים מיושנות שאינן מתאימות לעולם האינטרנט או לקונספציה הוויזואלית הקיימת היום, היא עלולה להצטייר כחברה לא רלוונטית ולא מקצועית. לכן, חברות הייטק שרוצות לשווק את עצמם בצורה מקצועית וליצור את הרושם הנכון בפני העולם, יכולות לעשות זאת בצורה טובה יותר דרך סרט וידאו או באמצעות סרטון תדמית. כאשר הסרטון מקצועי, ברור, מגניב ומקורי, התדמית של החברה תהיה אף היא מקצועית יותר.

העברת מידע בצורה יעילה

סרט וידאו או סרטון יכול לייצג מידע בצורה ברורה ויעילה הרבה יותר מדרכי הפרסום האחרות. כך שאם חברת הייטק רוצה להציע שירות או מוצר, לשווק את עצמה ואת החדשנות שלה, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא דרך סרטון או סרט שמסביר זאת. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר במוצר או בשירות שמציעים דברים מורכבים שאינם ברורים תמיד לאדם מן היישוב בתחומים כמו Education Technology, Finance Technology, Big Data ועוד. באמצעות סרטון או סרט וידאו המופק בצורה הנכונה אשר מעביר את המידע בצורה הברורה והמעניינת ביותר, ניתן לקבל הרבה יותר מאשר בדרכים אחרות של פרסום וקידום מוצרים וחברות.

מהו הצורך של חברות הייטק וחברות שונות בסרטוני וידאו?

לחברות הייטק ולחברות עסקיות אחרות יש צרכים מגוונים שהמענה האידיאלי עבורם הוא סרט וידאו.

  • סרטי הדרכה – סרטי הדרכה הם סרטונים מבוקשים מאוד שדרושים לכל חברה המציעה שירות או מוצר מסוים. באמצעות סרטוני הדרכה ניתן לגרום ליותר ויותר אנשים לעשות שימוש במוצר או בשירות שאתם מציעים וזאת על ידי הסברת המידע בצורה פשוטה ומעניינית יותר. באמצעות סרטוני הדרכה תוכלו להנגיש את השירותים שלכם לכל אדם בכל גיל ובכך להגדיל את קהל הלקוחות שלכם.
  • סרטי שיווק וקידום של מוצר – אם לחברה הייטק מסוימת או לכל חברה אחרת יש מוצר או שירות חדש שאותו היא רוצה לשווק כמו Web App, Mobile או SaaS – Software as a service, ניתן לעשות זאת באמצעות סרט וידאו שיציג את המוצר ויסביר את המהות שלו בצורה המעניינת והיצירתית ביותר, לעומת דרכים אחרות. סרטוני שיווק וקידום של מוצר יכולים להיות מוצגים ברשתות חברתיות, באמצעי התקשורת וכיוצא בזה אך יכולים להיות מוצגים גם כחלק מפרזנטציה עסקית שנועדה לשכנע משקיעים לבחור במוצר או לצורך גיוס לקוחות נוספים.
  • סרטי פרסום לחברה – חברות הייטק או כל חברה אחרת שרוצה לשווק את עצמה יכולה לעשות שימוש בסרט וידאו כאמצעי פרסום שלה. כלומר, מדובר בסרטון שמציג את החברה בצורה הרצויה, סוקר את ההישגים שלה, את השירותים ואת התחומים שבהם היא עוסקת כמו Gaming, Cyber Security, IT, Web Applications ועוד. כמו כן הסרטון גם מאפשר לכמה שיותר אנשים להיחשף לחברה ולפועלה.
  • סרטוני תדמית – בדומה לסרטוני פרסום לחברה, ניתן לעשות שימוש בתוכן ויזואלי מצולם ומאוגד לתוך סרטון וידאו גם בכל הנוגע לשיווק תדמיתי. כך שאם בעל עסק מסוים רוצה לפרסם את עצמו הוא יכול לעשות זאת באמצעות סרטון תמציתי ואטרקטיבי שמציג אותו בצורה הרבה יותר טובה ממסמך של קורות חיים לדוגמה. ניתן לעשות זאת גם למגוון של מחלקות בעולם הייטק כמו R&D, Marketing, Finance, HR ו-Sales.