הפקת סרטוני הדרכה

אחת הדרכים המקוריות והמעניינות לייצר תנועה לאתר שלכם היא על ידי יצירה של סרטוני הדרכה. יצירת סרטון הדרכה לאתר יכולה להוות כלי שיווקי עוצמתי הכולל בתוכו חשיפה של העסק שלכם, הנעה לפעולה מצד הלקוח ושיפור התדמית הדיגיטלית שלכם. סרטון קצרצר של 2-3 דקות יכול לעשות את העבודה בקלות רבה.

סרטון הדרכה יכול להיות שימושי מאד עבור הגולשים, הוא מספק להם הסבר על המוצר או השירות וחוסך להם זמן יקר. במקום לקרוא הסברים או מדריכים על המוצר, ניתן בקלות ובמהירות לספק ללקוחות שלכם הדגמה של איך המוצר פועל. סרטוני הדרכה הם הבמה שלכם להעביר את המסרים השיווקיים של העסק  במהירות ובאפקטיביות גבוהה. בנוסף תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם ברשתות החברתיות השונות. סרטוני הדרכה הם פתרון מושלם לשיווק העסק בעלות נמוכה במיוחד.

כדאי ליצור סרטון פשוט וקצר שיבהיר את המסר בצורה ידידותית למשתמש. סרטונים המשלבים הומור יכולים למשוך את הגולשים שלכם לאתר ולגרום להם לקרוא תכנים נוספים. יש להימנע מיצירה של סרטונים ארוכים ועמוסים במידע שעלולים לגרום לאחוזי נטישה גבוהים. אם הגולשים ימצאו עניין בסרטון והוא יספק להם ערך, הם יעבירו אותו הלאה על ידי שיתוף ברשתות חברתיות או בקבוצות העוסקות בתחום שלכם. סרטון הדרכה יכול להציג פתרון לבעיה מסוימת, הצגה של העסק ושל המוצרים שאתם מעוניינים לשווק, הוראות תפעול של מוצר מסוים ועוד.        

יש לבחור בכותרת מזמינה לסרטון, הכותרת צריכה להעביר את המסר השיווקי שאותו תרצו להעביר ללקוח. מומלץ לשלב בתוך הסרטון כתוביות וטקסט מלווה שיכול לעזור ללקוח להבין את התוכן שתרצו להעביר בסרטון. היו אופטימיים וחייכו במהלך צילום הסרטון, יש לזה חשיבות ליצירת תדמית חיובית על העסק שלכם. אפשרות נוספת היא יצירה של סרטוני הסברה באמצעות אנימציה שמשלבים אלמנטים ויזואליים, צבעוניות והומור.

כדי ליצור נוכחות ונראות באינטרנט, מומלץ לפתוח ערוץ יו טיוב שבו תוכלו להעלות את הסרטונים שלכם ולמתג את עצמכם. חשוב לבצע מחקר מקדים של מילות מפתח ולנסח כותרת ותיאור מתאים לסרטון, על מנת לגרום לגוגל לדרג את הסרטונים שלכם במקום גבוה בתוצאות החיפוש. חשוב לדעת שכותרת הסרטון מקבלת את המשקל הגבוה ביותר לקידום הסרטון ביו טיוב. ערוץ יו טיוב עסקי יכול לסייע בקידום ומיתוג העסק שלכם, הגברת החשיפה שלכם באינטרנט והגדלת התנועה לאתר.

ממחקרים שבוצעו לגבי שילוב של סרטוני הדרכה באתרים, נמצא שהוספת סרטונים לאתר מגדילה בצורה משמעותית את התנועה אליו וגורמת לגולשים לשהות זמן רב יותר ולהתעניין בדפים נוספים. אחוזי הקלקה על סרטונים גבוהים בצורה משמעותית מהקלקה על עמודי תוכן רגילים. מעבר לכך, צפייה בסרטונים משפרת באופן ניכר את חוויית המשתמש של הגולש. סרטוני הדרכה מעבירים למשתמש את המידע הנחוץ לו לגבי המוצר או השירות בצורה מהירה, מהנה ואפקטיבית.

שילוב של סרטונים יכול ליצור תנועה ו”באזז” לאתר שלכם, תוכלו לעורר יותר עניין וסקרנות בקהל היעד שלכם, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולקדם את האתר. חשוב לשלב בסיום סרטון ההדרכה הנעה לפעולה מצד הלקוח. יש אפשרות להשיג הנעה לפעולה במספר דרכים, למשל הוספה של כתובת האתר, מספר הטלפון או הפנייה לדף הפייסבוק העסקי שלכם, כדי לגרום ללקוח להתעניין בעסק ובמוצרים שלכם.  

חשוב לדעת שהשקעה ביצירת סרטוני הדרכה הינה השקעה לטווח ארוך. סרטוני הדרכה ברשת יעזרו לכם ליצור תדמית ומוניטין חיובי בעיני הגולשים ובעיני גוגל. מדובר על דרך פשוטה ויעילה להעברת מסרים ללקוחות בצורה אפקטיבית ומהירה. כיום יותר מתמיד, התחרות בין עסקים הולכת וגדלה. הסיבה לכך נעוצה ביצירת נוכחות וייצוג באינטרנט. על מנת לבלוט מעל למתחרים שלכם, עליכם ליצור נכסים אינטרנטיים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם ברשת.

במידה ואתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם באמצעות סרטוני הדרכה ואין לכם את הזמן או המיומנות הנדרשת לכך, תוכלו להיעזר בשירותי הפקת סרטונים מקצועי שיוכל ליצור עבורכם את הסרטון. כדאי שתבחרו בחברה עם ותק, מקצועיות וניסיון ביצירת סרטוני הדרכה וסרטוני תדמית. תוכלו לבקש המלצה מלקוחות החברה. חברה הפקה לסרטונים תוכל ליצור עבורכם סרטון קליל, שיווקי ומקצועי שיענה על הצורך של הלקוחות שלכם בצורה יעילה ומהירה.